Chinese Chicken with Vegetables /Sebzeli Çin Tavuğu

Malzemeler
1/2 kg tavuk
1kabak
1havuç
1 kırmızı biber
1sarı biber
1çaykaşığı köri, tuz
5yemek kaşığı zeytinyağı
2yemekkaşığı nişasta

Ingredients
1/2kg chicken meat
1zucchini
1carrot
1red pepper
1yellow pepper
1/2desertspoon curry,salt
5tablespoon oliveoil
2tablespoon starch

Hazırlanışı
Tavukları nişastada 2-3 saat bekletin. Tüm malzemeleri jülyen doğrayın. Zeytinyağında havuçları örseleyin, sonra kırmızı biber, sarı biber ve  kabak ve tavukları, köri ve tuzu ekleyin. Tavuklar ve sebzeler suyunu salıp, tekrar çekene kadar pişirin. Afiyet olsun!

This entry was posted in Chicken-Meat /Tavuk-Et, China /Çin, Main Dish /Ana Yemek. Bookmark the permalink.

4 Responses to Chinese Chicken with Vegetables /Sebzeli Çin Tavuğu

  1. Seliha says:

    Dün akşam ki yemeğe yaptım. Eşim hiç sebze yemez, bu lezzeti çok sevdi. ellerine sağlık. Böyle sebze et karışımı başka tariflerin varsa bekliyoruz🙂

  2. Özge says:

    Ben de denemek istiyorum, çok severim zaten kabağı.

  3. yesim says:

    selam ben köri yerine ocaktan indirmeye yakın soya sos koyuyorum tabii tuz hic ekllemiyorum. bir de öyle deniyebilirsiniz. yesim

Leave a Reply

